Klacht Alektum Incasso: retourneren van mijn geld

Willyhovestad

Op 16-01-2016 heb ik u al een mailgezonden.
Ik heb u geen enkele toestemming gegeven om geld van mijn rekening af te schrijven. Dat is wel gebeurt op 21-12-2015. Inmiddels hebben jullie wel begrepen dat ik geen vervolgzendingen wens. Helaas is mijn geld nog niet geretourneerd voor een bedrag van euro 79,99. Ik verzoek u dan ook mijn geld terug te storten op mijn rekening.
Hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

P.s. proberen jullie rijk te worden over de ruggen van mensen die niet veel te besteden hebben? Ik vind dit een grof schandaal. Inmiddels hebben zich verschillende mensen bij mij gemeld. Wij gaan ons organiseren en bij een advocaat in beraad.

Geld terug storten op mijn rekening

Alektum Incasso
    Geachte ,mevrouw Hovestad,

Alektum incasso heeft geen dossier in behandeling op het adres, telefoon nummer, factuur nummer, of tenaamstelling die u vermeld. U heeft ook geen dossier/debiteur nummer vermeld. Als u door Alektum incasso wordt aangeschreven staat deze vermeld.

Alektum verzorgt ook de facturatie en debiteuren beheer van een aantal bedrijven. Helaas troffen wij u gegevens ook niet aan in onze facturatie administratie. Het is ons dan ook totaal onduidelijk waarom u een klacht over Alektum incasso heeft ingediend.

U heeft aangegeven een klacht over Alektum incasso B.V. te hebben, dit achten wij pas mogelijk nadat wij u aanschrijven en/of telefonisch contact met u hebben gehad.

Wij verzoeken u dan ook zelf contact op te nemen met het bedrijf in kwestie. U treft de contact informatie naar wij aannemen, op de factuur aan.

Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,

Alektum incasso B.V.