Klacht Alektum Incasso: Schuld aan Estelle Flexifront

celinecorreia

Schuld aan Estelle Flexifront.
Ik krijg zojuist een email binnen waarin staat dat ik nog een bedrag aan een of ander bedrijf genaamt Estelle moet betalen.
Ik weet niet wat dit is en ik heb nog nooit van dit merk genoemt, of er iets besteld nor betaald.
In de brief staat dat er een bedrag van 44,08 open staat en dat als oplossing ik het in termijnen moet terug betalen waarbij ik het eerste deel voor 8 februari moet betalen.
Ik heb wat research gedaan en kwam er achter dat tal lloze mensen dit soort berichten van hun hebben ontvangen.
Graag wil ik dat dit zo snel mogenlijk word ingetrokken aangezien ik geen schuld op mijn naam wil.
Ik ben pas 15, dus liever heb ik ditgraag van mijn naam af.

Schuld word ingetrokken

'
    '
    Alektum Incasso
    Geachte C. Correia,

Alektum incasso reageert langs deze weg op uw klacht geplaats op klacht.nl / klachtenkompas.nl

U geeft in uw schrijven aan het niet eens te zijn met de factuur. Daar wij nog geen reactie hebben mogen ontvangen, verzoeken wij u langs deze weg dit alsnog te doen. Alektum incasso neemt deel aan klacht.nl en klachtenkompas.nl om onze service te verbeteren, het is hierin echter noodzakelijk dat er daadwerkelijk contact is geweest tussen Alektum incasso en de klager. Hetzij per email, per telefoon of brief.

Wij hebben tot nu toe geen enkele reactie mogen ontvangen. U kunt ons bereiken op telefoon nummer 020 - 4177177 of per email op info@alektumgroup.nl.

Wij zullen uw bericht dan z.s.m. in behandeling nemen in overleg met onze opdrachtgever.

Een uitgebreide beschrijving van onze klachten procedure vindt u hier:

Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,
    Alektum incasso B.V.