Klacht Alektum Incasso: schuld aan Premium Plus International AG ad. € 122,07

as

Proefmonster bij swiss dermocare a`4,99 besteld Van mijn rekening werd €4,99 afgeschreven. Daarna een pakket van Swiss Democare thuisgestuurd. Daar ik niet om dit pakket gevraagd heb, heb ik het teruggestuurd. Van bank werd € 79,99 afgeschreven tnv stichting foundation docdat. Ik heb het laten terugstorten op mijn bankrekening en daarna deze rekening geblokkeerd. Heb swiss dermocare gebeld maar geen gehoor en vaker gemaild , maar geen tegenbericht. Daarna een brief van Alektum Incasso gekregen. Aangetekende email gekregen : als ik geen €80.97 overmaak dan komt er €10.00 boven op het bedrag. Nu weer opnieuw een reekning van Alektum incasso van € 122,07. Hoofdsom is €79,99 en daar boven op buitengerechtelijke kosten à € 30
Dit moet binnen 7 dagen bijgeschreven zijn tnv derdengelden Alektum Incasso. Bij gebreke wordt er een gerechtelijke procedure gestart.
Ik heb 2maeen klacht ingediend bij klachtenkompas , maar heeft nog niet geholpen.

Ik wil de rekening van 79,99 niet betalen. En inmiddels is hier 30 euro buitenrechtelijke kosten bijgekomen en die wil ik ook niet betalen.

Alektum Incasso
    Geachte A SchormansAlektum incasso reageert langs deze weg op uw klacht geplaats op klachtenkompas.nl.
    U geeft in uw schrijven aan het niet eens te zijn met de factuur. Daar wij nog geen reactie hebben mogen ontvangen, verzoeken wij u langs deze weg dit alsnog te doen. Alektum incasso neemt deel aan klachtenkompas.nl om onze service te verbeteren, het is hierin echter noodzakelijk dat er daadwerkelijk contact is geweest tussen Alektum incasso en de klager. Hetzij per email, per telefoon of brief.Wij hebben tot nu toe geen enkele reactie mogen ontvangen. U kunt ons bereiken op telefoon nummer 020 - 4177177 of per email op info@alektum.nl.
    Wij zullen uw bericht z.s.m. in behandeling nemen in overleg met onze opdrachtgever.Vanwege het tot op heden uitblijven van uw reactie naar Alektum incasso toe, zullen wij deze klacht sluiten.Hopend u voldoende te hebben geinformeerd,
    Alektum incasso B.V.

Ook een klacht indienen over Alektum Incasso?