Klacht Alektum Incasso: uw schuld aan Alektum

Klachtnummer
# 112339
Gebruiker
Paula
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg ik een mailtje ( wat ik al raar vind) met uw schuld aan Alektum.
Het blijkt te gaan over een proefpakket wat ik had aangevraagt en daarna hebben
hun gelijk een maandelijks pakket verstuurd, Ik heb dit gelijk stop gezet want ik
wilde alleen een proef pakket. dus gebeld en van de mevrouw aan de lijn het adres
gekregen waar ik het een kon sturen. kost me nog 6,75 maar goed ik wilde dit helemaal
niet ontvangen. Geld terug laten storten door de bank.. dacht er vanaf te zijn, krijg ik
vorige week een mailtje van een incasso bedrijf zonder ook maar iets erbij of
ik het bedrag van 24,90 + rente binnen 14 dagen wil betalen.
mailtje gestuurd dat ik dit vorig jaar al heb terug gestuurd. het antwoord van het
bedrijf is : stuur het bewijs dat het terug gestuurd is.

Hoe ga je dat een jaar later nog bewijzen.,
Hoe bedoel je crimineel..heb het overgemaakt omdat ik geen zin heb ik
narigheid maar dat is ook precies waar ze op doelen natuurlijk...
dat het allemaal zomaar mag

De oplossing

Mijn geld retourneren.

1 reactie

  1. Auteur
    Alektum Incasso
    Datum
    Wij hebben contact opgenomen met Mevrouw Vlijm, en deze factuur besproken. Ook hebben wij onze positie duidelijk gemaakt en samen met Mevrouw Vlijm gekeken naar de mogelijkheden. Gezien de privacy, zal Alektum incasso hierover niet in detail naar buiten treden. Deze klacht is in overleg met Mevrouw Vlijm "afgehandeld" .

Ook een klacht indienen over Alektum Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen