Klacht Alektum Incasso: Vermeende schuld aan perfsonal shop

G. de Haan

Door vervelende omstandigheden is er een rekening van personal shop € 16,71 te laat betaald er is en overdracht gedaan naar Alektum de rekening is betaald op 30-12-2017 en heb de aanmaning pas op 2 januari ontvangen personal shop heeft bevestigd dat alles is betaald ooki aan Alektum ! Alektum blijft maar eisen dat er een bedrag aan personal shop moet worden betaald ik heb al een aantal mails verzonden .dat dit niet klopt
Ik krijg de indruk dat de naam van personal shop wordt misbruikt !

Omdat er geen schuld is bij personalshop moet de dossier worden ingetrokken

G. de Haan

In een e-mail geeft Alektum aan dat er geen schuld is bij Personalshop maar dat ik nog kosten aan hun moet betalen omdat ik te laat had betaald aan Personalshop Ik betwist het bedrag omdat ik geen aanmaning heb ontvangen met de mogelijkheid binnen 14 dagen te betalen de aanmaning van Alektum heb ik pas op 2 januari 2018 ontvangen. zowel per brief en e-mail en de rekening is op 30 December voldaan
    En vandaar er niet aan de verplichte procedure is voldaan zou ik geen kosten verschuldig zijn.bron site consumentenbond Kassa .

Alektum Incasso
    Geachte G. de Haan,

U geeft in uw klacht niet aan om welk referentie, dan wel dossier nummer het indeze gaat. Derhalve kunnen wij u geen inhoudelijk antwoord geven.

U geeft in uw schrijven aan het niet eens te zijn met de factuur. Daar wij nog geen reactie hebben mogen ontvangen, verzoeken wij u langs deze weg dit alsnog te doen. Alektum incasso neemt deel aan klacht.nl en klachtenkompas.nl om onze service te verbeteren, het is hierin echter noodzakelijk dat er daadwerkelijk contact is geweest tussen Alektum incasso en de klager. Hetzij per email, per telefoon of brief.

Wij hebben tot nu toe geen enkele reactie mogen ontvangen. U kunt ons bereiken op telefoon nummer 020 - 4177177 of per email op info@alektumgroup.nl.

Wij zullen uw bericht dan z.s.m. in behandeling nemen in overleg met onze opdrachtgever.

Een uitgebreide beschrijving van onze klachten procedure vindt u hier:

Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,
    Alektum incasso B.V.