Klacht Alert loodgietersbedrijf: Kraan lekt en luchtdruk valt weg. Door aanpassing afvoer en aanvoer.

FlowerPower#291

Dhr. heeft een kraan geplaatst onder de in de kast (zink) voor aansluiting vaatwasser. En een Y splitsing geplaatst voor aansluiting droger. De geplaatste kraan lekt (druppels in eens in de zoveel tijd) ik durf geen vaatwasser aan te sluiten.
En de luchtdruk valt weg bij gebruik kraan in de keuken, en onder de douch.
Ik heb dhr. nadat hij geweest was opgebeld en het lag aan mij. Ik bleek een moeilijke vrouw te zijn in de omgang. Ik vroeg of jij wilde langskomen om het op te lossen. Dit wilde hij wel doen het zou mij 120 euro kosten. Ik heb een bon en heb ter plaatse betaald. Kortom ik moet het maar zelf uitzoeken. Dhr. blijkt meerdere websites te hebben dus als je een van de loodgieters bedrijven belt dan krijg je ook weer een Iranese heer aan de lijn.

ik wil mijn geld terug en ik zal een andere loodgieter benaderen.

FlowerPower#291
    In de avond ontstond een enorme lekkage slang raakte los onder de zink en aangebrachte kraan bleef maar lekken. Er is voor een noodoplossing gekozen. Volgende week wordt het gemaakt. De loodgieter die er naar gekeken heeft, gaf aan dat de T-splitsing voor de droger ook niet correct is geplaatst. Omdat het water lastig af te voeren is van de droger, omdat de slang van de wasmachine in de weg zit. Kortom mondstuk van de wasmachine moet korter zijn. Dit moet ik ook opnieuw laten maken. Alert loodgietersbedrijf heeft drie websites met dezelfde telefoonnummers. Het enige verschil is dat de opmaak van de site anders is dus de foto en de lijst voor wie zij werkzaam zijn (opdrachtgevers). Dhr. gaf aan dat hij ook voor diverse woningcorporaties werkzaam is o.a. in IJsselstein en Leidse Rijn. Alert loodgietersbedrijf staat ingeschreven bij de KvK. De sites ziet er goed uit etc. Dhr. Is vriendelijk aan de telefoon. Hier houdt het helaas op. Dhr. is geen vakman. Ik heb dhr. een bericht gestuurd (telefoon neemt hij niet op) gevraagd of hij het bedrag dat ik betaald heb 308,- euro over wil maken naar mijn rekening.

Ook een klacht indienen over Alert loodgietersbedrijf?