Klacht ALEX Z Rijopleidingen: Oplichting praktijk examen

Helen

Mijn rij instructeur gaf aan dat ik klaar was om mijn praktijk examen te doen. Toen heb ik gelijk dat examen betaald omdat het anders niet werd aangevraagd. In de algemene voorwaarden van de rijschool staat dat het examen na betalen binnen 2 weken wordt aangevraagd dat is echter nooit gebeurt na 6 weken was er nog steeds niks aangevraagd. heb toen mijn machtiging ingetrokken en verteld dat ik mijn geld terug wil. hier is op gereageerd dat het geld zo snel mogelijk werd overgemaakt dit was eind december. Heb nog steeds niks ontvangen. Heb zelfs een aangetekende brief gestuurd hier een termijn ingezet met de datum waarna ik het geld sowieso terug wilde hebben zo niet dan ga ik aangifte doen. Die datum is nu verstreken en ben genoodzaakt volgende week aangifte te gaan doen. Heb nu vaak genoeg netjes gevraagd om mijn geld maar geen reactie. Als je algemenen voorwaarden hebt moet je je daar aan houden en niet de regels aan de laars lappen.

met vriendelijke groet,

Ik wil mijn geld terug voor het examen dat ik nooit heb gehad maar wel 225 euro voor heb betaald.

ALEX Z Rijopleidingen
    Geachte Yara,Vervelend om te vernemen dat er e.e.a. verkeerd is gegaan m.b.t. het reserveren van je praktijkexamen. Hiervoor bieden wij uiteraard onze welgemeende excuses aan.Wij verzoeken je om rechtstreeks met ons bedrijf contact op te nemen om tot een afhandeling van deze klacht te komen.
    Helen
    Beste Alex,U heeft aan de telefoon laten weten dat ik een email moest sturen nu heb ik dat gedaan maar vervolgens reageert u daar niet op. Ik zou graag zo snelmogelijk een reactie willen op de mail, en dat u het geld terug overmaakt zoals afgesproken aan de telefoon.Met vriendelijke groet,Yara Weterings