Wij vinden dat Alfavloeren Rijneke hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Alfavloeren Rijneke: Het bedrijf weigert mijn klachten serieus te nemen en het op een goede manier op te lossen. lossen
Details
Klacht
In juni 2018 heb ik een pvc vloer gekocht en afgesproken dat in november 2018 deze gelegd zou worden in mijn nieuwe huis. Op 13 november is de vloer geegaliseerd maar toen ik 15 november in het nieuwe huis kwam, droop het vocht van de ramen en de geegaliseerde vloer was nog kletsnat. De stoffeerders hadden niet geventileerd, waren vergeten mij toestemming tevragen voor het openen van de ramen(!) waardoor het nog zo nat wat binnen. Echter toen de stoffeerders vrijdag 16 november kwamen om de vloer te leggen, ging dit niet door want de vloer was niet droog genoeg...Nieuwe afspraak voor maandag 19 november. Toen is het inderdaad gelegd en de plinten zouden de volgende dag bevestigd worden. Conclusie van dit gebeuren: de vloer is niet netjes gelegd, behoorlijke kieren tussen de stroken, fabrieksfouten op de stroken zijn gewoon geplakt, er zat een spijker onder een strook, de spijker is verwijderd maar dezelfde strook is gewoon teruggelegd en niet vervangen waardoor nu dus een bobbel/vouw in de strook zit. Plinten zijn slordig bevestigd of niet (zie foto) en achteraf dan wel geplaatst maar niet vastgeplakt en afgekit. Ook in de gang: stukken plint vergeten te bevestigen en/of niet netjes afgekit. Bij de verwarmingsbuizen in alle kamers is het niet afgekit. Herhaaldelijk gebeld en in de zaak geweest maar een stoffeerders zei me dat het dan maar eens klaar moest zijn. Dat vond ik ook maar het is niet klaar, ze leveren gewoon slordig werk af en de verantwoording hiervoor wordt bij mij gelegd want ik ben lastig. Maar ja als je goed werk aflevert en goede service geeft,heb je geen last van klanten. Die betalen veel geld en willen dan goed behandeld worden. In dit geval is dat dus niet. Twee weken geleden, 29 maart, maar weer eens in de winkel geweest om te vragen wanneer de stoffeerders komen om het af te maken. Tot op heden, 12 april, nog niets gehoord. Ze zijn niet aangesloten bij een branchevereniging waardoor het voor klanten moeilijk is om te klagen over dit bedrijf. Op de foto kun je zien hoe de afwerking is in de hoek. Ik begrijp dat het moeilijk is maar een professioneel bedrijf moet dit echt kunnen oplossen.Gewenste oplossing
Ik wil dat zij de klus afmakenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.