Klacht Alg. Service Dienst Witgoed: Niet goed uitgevoerde reparatie koelkast

Vera

Mijn klacht was dat de koelkast niet meer koud werd! 26 juli 2013 zijn er 2 monteurs geweest van het bedrijf Algemene "service"dienst witgoed. Ik moest eerst de koelkast 24 uur laten ontdooien, wat ze volgens mij ook van tevoren hadden kunnen zeggen. Dit kostte mij 69 euro. Dat hielp niet. 2e bezoek op 30 juli. Er moest een nieuwe thermostaat in! Hiervoor zou alleen het materiaal berekend worden, dit kostte mij 117 euro. Werkelijke kosten thermostaat is 45 euro. Hielp ook niet. Begin aug 2013 zijn ze "kosteloos"nog een keer langs geweest, maar konden het niet oplossen.
Dus heb ik gebeld en gezegd dat ik mijn 117 euro terug wil en dat ik zelfs de te thermostaat er nog uit wil halen. Dit was absoluut geen optie. Ik kon de monteurs nog een keer bestellen, waarop ik zei, nee dank je, want die weten niet waar ze het over hebben. Ik heb inmiddels een nieuwe ijskast besteld, die inmiddels 200 euro duurder is geworden. Dankzij dit bedrijf.

Ik wens mijn 117 euro retour op mijn bankrekening !

Wij vinden dat Alg. Service Dienst Witgoed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Alg. Service Dienst Witgoed?