Klacht Alg. Service Dienst Witgoed: Slechter af en beroerde service

Klachtnummer
# 31859
Gebruiker
Schierlier
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 19 juni jl kwam monteur om defecte koelkast te repareren. Uiteindelijk nieuwe thermostaat geplaatst met instructie de kast op stand 2/3 te zetten. Kosten: 197 euro. Resultaat: koelkast 'koelde' niet verder dan 9 graden boven nul én lampje was nu ook stuk. Monteur weigerde te komen. Een maand lang telefonisch afgewimpeld met vage instructies: moest stand langzaam opvoeren. Een streepje (stand) per etmaal. Bood allemaal geen soelaas, bij stand 8 (koudst) nog altijd 9 graden. Op 9 augustus jl. kwam eindelijk de monteur en die vroeg toen pas hoe oud de kast was en die dacht dat de stand correspondeerde met de temperatuur. Dus stand 8=8 graden (wat werkelijk nergens op slaat)... Instructie: kast resetten dmv uitschakelen gedurende een etmaal. 10 augustus weer aangezet. Resultaat=0. De kasttemperatuur blijft -ondanks langzaam stand opvoeren- steken op 9 graden boven nul.

De oplossing

Thermostaat retour en geld terug + wegens beroerde, lees: géén service én geen verstand van zaken (stand 8 staat gelijk aan temperatuur, hoe verzin je het!) ook het arbeidsloonbedrag retour. Dus in totaal het geheel betaalde bedrag ad 197 euro retour aub.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alg. Service Dienst Witgoed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alg. Service Dienst Witgoed?