Klacht Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds: ABP, deskundige afdeling AOP, neemt na herhaaldelijk verzoek geen contact met mij op

Klachtnummer
# 455138
Gebruiker
W.H.J. Wijntjens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

M.i. is mijn arbeid ongeschiktheid pensioen (AOP) ten onrechte stopgezet. Ik bezit nu de nodige bewijslast en probeer al geruime tijd een afspraak te maken om dit met een deskundig medewerker te bespreken. Helaas word ik niet teruggebeld en wordt er geen contact met mij opgenomen om een afspraak in te plannen.

De oplossing

Een afspraak inplannen voor een persoonlijk gesprek. Aangezien dit niet mogelijk is op kantoor (Corona maatregel)m middels een huisbezoek. Deze mogelijkheid is mij aangegeven door hoofd pensioen voorlichting APG Amsterdam

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen