Klacht Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds: Eigenlijk geen communicatiemogelijkheden

Klachtnummer
# 435330
Gebruiker
Older
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een paar ingewikkelde vragen die ik graag aan het ABP zou willen stellen. Echter, als je via DigiD inlogt, is er alleen maar de mogelijkheid om te bellen. Dat vind ik vreemd. Er zijn talloze handicaps waardoor mensen niet (goed) kunnen bellen, en ook zijn er onderwerpen die zich beter lenen voor schrijven dan voor bellen.

De oplossing

Dat het bedrijf een goed beveiligd invoerveld op zijn website maakt. Let wel: het gaat om vragen waarin persoonlijke info overgedragen wordt (dus via DigiD). Zoals bijvoorbeeld bij het UWV, daar kun je inloggen en dan via de site met het UWV corresponderen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen