Klacht Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds: krijg geen antwoorden op mijn verzoek om info

Klachtnummer
# 179155
Gebruiker
Gerard Z
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb 26-5-2016 om info gevraagd wat de hoogte was van net nabestaandenpensioen was, indien ik zou overlijden.
Op dit verzoek taal noch teken ontvangen.
Op 5-7-2016 heb ik een herhaald verzoek gestuurd en zelfs aangegeven dat ik 7x ben geopereerd in een korte tijd.
Tot op heden geen enkele reactie ontvangen.
De brieven heb ik per post gestuurd aan het ABP Postbus 4800, 6401 JL Heerlen.
De brieven zijn ook niet teruggekomen. Ik heb nu aangegeven dat ik o.m.de Consumentenbond zou aanschrijven. Ben daar lid van sinds tientallen jaren : lidnr. 5913683. Wellicht kunt u het ABP tot actie dwingen....?

De oplossing

Antwoord en informatie krijgen van het ABP

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen