Klacht Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds: waar is mijn pensioengeld gebleven

Klachtnummer
# 465111
Gebruiker
A. Brouwers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn AOW is van 65 jaar opgeschoven naar 67 jaar. In het laatste pensioenoverzicht zie ik dat ook ABP mijn pensioen daar op 67 jaar heeft gezet.
Vragen
Kan dat zomaar eenzijdig vanuit ABP.
Mijn betaalde premies werden altijd berekend en betaald op basis van pensioen ingaande op 65 jaar. Dat is nu 67 jaar geworden. Waar is mijn pensioengeld van die 2 jaar gebleven.

De oplossing

De vragen beantwoorden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen