Klacht Algemeen Dagblad: AD blijft mij maanden telefonisch lastig vallen na afsluiten proefabonnement

Li0406

Ik heb begin dit jaar een verkiezingsabonnement genomen op het AD. Was prima, krant werd netjes bezorgd en het abonnement gestopt na de proefperiode. Ik word nu echter al maanden regelmatig gebeld of ik weer een abonnement wil. Ik heb meerdere keren doorgegeven dat ze mij van de bel lijst af moeten halen en heb mijn tel.nr opnieuw in het bel mij niet register gezet. Het was even stil maar sinds deze maand word ik weer gebeld. Als ik niet op neem, blijft men net zo lang proberen tot ze je aan de lijn krijgen. Ben denk ik totaal meer dan tien keer gebeld, nadat ik had aangegeven dit niet te willen. Ik snap dat je na een proefabonnement nog een keer benaderd wordt maar dit is te gek. Gevolg: ik wil nooit meer iets met AD te maken hebben en ik waarschuw mensen in mijn omgeving om nooit een proefabonnement te nemen, want je wordt gewoon maanden lastig gevallen. Ik wil niet tekeer gaan aan de telefoon, die mensen doen ook maar hun werk, dus bij deze hoop ik dat mijn klacht over deze agressieve verkoop methode bij iemand belandt die wat te zeggen heeft. Als ik het goed begrepen heb is het ook in strijd met de wet om mensen te blijven benaderen als zij expliciet hebben aangegeven dit niet te willen.....

Ik zou graag zien dat het AD zich houdt aan de regels en mensen niet meer belt als ze in het register staan of reeds bij eerder contact met iemand van het callcenter hebben doorgegeven het niet op prijs te stellen om gebeld te worden over het afsluiten van een abonnement.

Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Algemeen Dagblad?