Klacht Algemeen Dagblad: Abonnement afgesloten voor een bedrag van 22,99 euro per maand.

Klachtnummer
# 188272
Gebruiker
Wim Rijsdijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben op 8 maart 2016 telefonisch een abonnement afgesloten voor 2 jaar voor een maandelijks bedrag van 22,99 euro. Nu wordt er door het AD maandelijks 27,99 euro afgeschreven en wij krijgen geen restitutie van niet bezorgde kranten wegens vakantie. Inmiddels heb ik vandaag telefonisch contact gehad met het AD en gesproken met mevrouw van Drogen van de klantenservice. Zij is niet genegen om het abonnementsgeld aan te passen naar het afgesproken bedrag en wij krijgen geen restitutie van de niet ontvangen kranten wegens onze vakantie op 11/7 gedurende 10 dagen en van 10 september gedurende 11 dagen. Het AD blijft de volle maandelijks termijn afhouden. Inmiddels kom ik er niet uit want ik wil het abonnement opzeggen maar - ondanks het feit dat het AD een verhoogd maandelijks termijn afhoudt - wil het AD het contract niet ontbinden en ga nu een incassobureau inschakelen.

De oplossing

Opzeggen van het contract en/of het abonnementsgeld wijzigen naar het afgesproken bedrag van 22,99 per maand plus het in mindering brengen van de niet ontvangen kranten omdat wij met vakantie in het buitenland waren en geen gebruik van de vakantiebonnen konden maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Algemeen Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen