Klacht Algemeen Dagblad: Abonnement krant NOOIT bezorgd

Klachtnummer
# 6370
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

M.b.t. AD zaterdag actie
abonnement per 19/4 2012 aangevraagd
(adres: AD Nieuwsmedia bv, Afd. Lezersservice, o.v.v. Zaterdag actie, Antwoordnummer 92300, 3009 XD Rotterdam)
Mijn abonneenummer is 21193732
T/m 30 juni 2012 géén krant ontvangen; steeds per tel./web gemeld
(automatisch per 088 0505055 of www.ad.nl/lezersservice, dit is éénrichtingsverkeer). Tijdens kantooruren is het mogelijk om te worden doorverbonden met één van de werknemers, maar wegens overmatige drukte wordt men dan aangeraden om een andere keer te proberen.
Per mail werd mij elke keer een verlenging met één week van het abonnementsjaar toegezegd en de verzekering dat e.e.a. met nadruk aan de bestelservice zou worden gemeld. Het blijft dus éénrichtingverkeer.
Ondernomen actie:
Per 14/5’12 brief (aan idem adres!) met vraag tot annulering van het abonnement of een regeling met weekendbonnen, zoals dat voorheen mogelijk was. Deze brief kwam retour afzender, adres onbekend.
Daar dit alles duidelijk naar bedrog riekt (iets dat je van het Algemeen Dagblad niet zou verwachten) meld ik deze zaak aan u met het verzoek mij een tip te geven.

De oplossing

Annuleren van het abonnement, géén automatische verlenging. restitutie van de storting OF: levering van 52 waardebonnen, die bij de kiosk ingeleverd kunnen worden (zoals die tot voor kort per 20 of 40 te koop waren).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Algemeen Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen