Klacht Algemeen Dagblad: Abonnement op AD kan niet opgezegd worden!

Klachtnummer
# 535884
Gebruiker
Milly
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik mocht mijn Digitale abonnement bij het AD NIET opzeggen omdat het volgens hun een aktie betrof!! ERGO! ik heb kort na de ingangsdatum, telefonisch mijn abonnement opgezegd. Ondanks de belofte, blijkt dat ze dit niet hebben geadministreerd. ERGO! Er wordt zomaar anderhalf keer zoveel geld voor een nieuwe abonnement van mijn rekening afgeschreven zonder mij in kennis te stellen! Ik heb ongeveer 3 mnd NA de opzegging, in 2020, ook NOOIT zowel de nieuwsbrief als de krant van het AD ontvangen. Dat gaf op zich al aan dat mijn abonnement reeds beeindigd was. Ik ben ook nooit meer op de site van het AD geweest, noch heb ik enige correspondentie van ze ontvangen noch kan ik uberhaupt iets van correspondentie in mijn emailbestand van het AD mbt het abonnement vinden, heel merkwaardig. Ik ben zeer verbolgen over de gang van zaken en dat er zomaar geld van mijn rekening afgeschreven kan worden! Zijn er meer mensen die deze ervaring met mij delen?

De oplossing

Ik wil dat dit soort praktijken op houd! Consumenten moeten beschermd worden tegen dit soort praktijken en geldklopperij! Er mag NOOIT zonder toestemming en of afspraak, geld van onze rekening geincasseerd worden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Algemeen Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen