Klacht Algemeen Dagblad: BeeÏndiging "proefabonnement

Klachtnummer
# 451987
Gebruiker
E. Plinck
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het AD een proefabonnement van 4,-- Euro genomen dat automatisch wordt beeïndigd. Bij de automatisch incasso van de eenmalige betaling geconstateerd dat er bij de achterliggende informatie doorlopend stond. Hier twee keer met het AD over gebeld (het betreft toch een proefabonnement en ik wil verder kijken) en de toezegging gekregen dat dat echt niet zou gebeuren en dat het abonnement automatisch zal worden beeïndigd en ook de doorlopende incasso. Vandaag echter geconstateerd dat er 15,-- Euro van mijn rekening is afgeschreven en dit bedrag dan ook meteen teruggeboekt.

De oplossing

Doorlopende incasso stopzetten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Algemeen Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen