Klacht Algemeen Dagblad: Bezorger met brommer

S. Nolle

Een meneer die met een brommer, die veel geluid maakt en piepende remmende heeft, de hele wijk doorkruist en bij ons in de straat komt om de kranten te bezorgen.
Meerdere malen heb ik hier een klacht over ingediend omdat ik hier sinds september wakker van word. Dagelijks om 05:00 en op zaterdag 06:00.
Helaas vinden ze het belangrijker dat de krant bezorgd word, dan de klachten die hier door veroorzaakt worden. Dit is toegegeven door een medewerkster.
Geef deze man, die volgens mij voor diverse kranten voor het depot in Uden, in de hele wijk bezorgd een elektrische fiets of brommer. Want die kan hij denk ik niet kopen met geld dat hij verdient met jullie kranten rondbrengen.

Al met al breekt het me nu een beetje heel erg op en ben ik echt toe aan een oplossing!

Zorgen dat er geen geluid meer is in de ochtend en de goede man voorzien van een deugdelijk vervoermiddel omdat hij in hun belang extra wijken (volgens medewerkster) bezorgd omdat niemand anders dit wil doen.

Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Algemeen Dagblad?