Opgelost door Algemeen Dagblad: De webwinkel van DPG media reageert slecht en werkt heel traag, ik wil nu actie.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 649248
Gebruiker
Gebruiker1565877764
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In juni 2022 de Fletcher hotelvouchers aangeschaft via het AD. Echter al snel bleek het onmogelijk om de vouchers te verzilveren. Naar aanleiding van de afspraken die de consumentenbond met het AD heeft gemaakt heb ik het AD op 22 december 2022 verzocht de aankoop ongedaan te maken en het betaalde bedrag te restitueren. De e-mail is verzonden naar webwinkel-beheer@dpgmedia.nl. Nogmaals e-mails gestuurd op 3 januari en 10 februari. Telkens het standaard antwoord. Wij controleren of de vouchers ongebruikt zijn en wordt het aankoopbedrag binnen 4 weken terugbetaald.

Gewenste oplossing

De webwinkel van DPG media moet nu gewoon eens over gaan tot actie. Bij elke navraag krijg je weer het riedeltje controle vouchers en indien niet gebruit binnen 4 weken uitbetaling. Daarnaast moet de communicatie veel beter.
Geboden oplossing
Geld ontvangen, volledig afgehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Algemeen Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen