Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Algemeen Dagblad: De webwinkel van DPG media reageert slecht en werkt heel traag, ik wil nu actie.
Details
Klacht
In juni 2022 de Fletcher hotelvouchers aangeschaft via het AD. Echter al snel bleek het onmogelijk om de vouchers te verzilveren. Naar aanleiding van de afspraken die de consumentenbond met het AD heeft gemaakt heb ik het AD op 22 december 2022 verzocht de aankoop ongedaan te maken en het betaalde bedrag te restitueren. De e-mail is verzonden naar webwinkel-beheer@dpgmedia.nl. Nogmaals e-mails gestuurd op 3 januari en 10 februari. Telkens het standaard antwoord. Wij controleren of de vouchers ongebruikt zijn en wordt het aankoopbedrag binnen 4 weken terugbetaald.Gewenste oplossing
De webwinkel van DPG media moet nu gewoon eens over gaan tot actie. Bij elke navraag krijg je weer het riedeltje controle vouchers en indien niet gebruit binnen 4 weken uitbetaling. Daarnaast moet de communicatie veel beter.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.