Klacht Algemeen Dagblad: Digikrant van het AD werkt niet (maar ik betaal er wel voor)

Martin

De Digikrant (digitale versie) van het Algemeen Dagblad werkt niet meer. Men zegt dat de storing (van pakweg 2 weken geleden) verholpen is, maar dat is niet zo: als je inlogt, krijg je nog steeds de foutmelding dat de "gekozen krant niet beschikbaar is" - niet om te lezen en al helemaal niet om te printen of op te slaan. Maar sinds kort wordt bij niet-bezorgen mijn abonnement niet meer met 1 dag verlengd, want "u kunt de krant digitaal lezen". In betaal dus voor die Digikrant, maar hij werkt niet!
Dit is nu al een paar weken zo. Daarvoor was de Digikrant ook labiel, maar nu werkt hij écht niet meer.

Ik wil:
- óf dat de Digikrant werkt zoals bedoeld is (incl. opslaan en printen);
- óf dat ik bij niet-bezorgen van de papieren krant 1 dag verlenging van mijn abonnement krijg (zoals vroeger);
- óf dat mijn abonnement goedkoper wordt, want AD levert een deel van het product niet.

Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Martin
    Ik heb de oorzaak zelf gevonden - bij het AD waren ze daar niet slim genoeg voor. Nu werkt het. Onbegrijpelijk, dat zo'n grote organisatie zijn klanten niet kan vertellen hoe hun producten werken. En dan de schuld leggen bij de klant: "Het zal wel aan uw computer liggen". Nee, AD: het ligt aan uw site!

Martin

Ook een klacht indienen over Algemeen Dagblad?