Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Algemeen Dagblad: Digikrant van het AD werkt niet (maar ik betaal er wel voor)
Details
De klacht
De Digikrant (digitale versie) van het Algemeen Dagblad werkt niet meer. Men zegt dat de storing (van pakweg 2 weken geleden) verholpen is, maar dat is niet zo: als je inlogt, krijg je nog steeds de foutmelding dat de "gekozen krant niet beschikbaar is" - niet om te lezen en al helemaal niet om te printen of op te slaan. Maar sinds kort wordt bij niet-bezorgen mijn abonnement niet meer met 1 dag verlengd, want "u kunt de krant digitaal lezen". In betaal dus voor die Digikrant, maar hij werkt niet!Dit is nu al een paar weken zo. Daarvoor was de Digikrant ook labiel, maar nu werkt hij écht niet meer.
De oplossing
Ik wil:- óf dat de Digikrant werkt zoals bedoeld is (incl. opslaan en printen);
- óf dat ik bij niet-bezorgen van de papieren krant 1 dag verlenging van mijn abonnement krijg (zoals vroeger);
- óf dat mijn abonnement goedkoper wordt, want AD levert een deel van het product niet.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.