Klacht Algemeen Dagblad: Geen antwoord op de vraag.

RuiterLeo

Krant onbereikbaar, geen contactformulier, alleen telefoon.
Problemen met abonnement.

Geachte AD, Klantenservice enz. enz,

In 2019 heb ik besloten weer over te gaan tot een krant via een abonnement. Ik wens echter zelf te kiezen welke KRANT. De prijs is daarvoor een belangrijke Factor.
De keuze is tussen de Telegraaf of het AD, voor beiden een all-in abonnement.,
De Telegraaf is het simpels en biedt mij 3 jaar een abonnement voor 18 Euro per maand., Dat abonnement loopt inmiddels.
Maar nu wil ik nog beslissen of ik het AD erbij neem !!!! Het AD pusht en pusht, zelfs de hoofredacteur schrijft een brief (?????) , Dat vraag ik allemaal niet. Ik vraag wat kost een abonnement voor 3 jaar het AD al-in. Weinig transparantie. Er komt ergens 24 Euro per maand, nu nog wat later zelfs meer dan 24 Euro per maand. Dat is ruim 6 Euro duurder dan de Telegraaf, die nu zelfs 17,50 Euro per maand kost. Kortom het AD kost 72 Euro per jaar duurder, dat is over 3 jaar 216 Euro….. Dat scheelt nogal wat. Krijg ik een proefabonnement aangeboden voor een half jaar. Zie hier de mail. Er staat duidelijk 6 maanden, van 1-11-2019 naar 6 maanden is tenminste tot 1 april….. En hij is nu al gestopt !!!!

Van: Klantenservice AD
Verzonden: donderdag 24 oktober 2019 22:12

Bekijk online versie

Bevestiging abonnement

L.J.F. de Ruiter
Adres

Geachte heer de Ruiter,

Welkom als abonnee van het AD!

In deze mail vindt u uw abonnementsgegevens en informeren wij u over onze digitale producten en onze klantenservice. Zo kunt u optimaal genieten van het AD.

Marloes de Boer

AD Compleet
Inclusief Topics.

1-11-2019

6 maanden
Na de looptijd geldt het reguliere tarief tot wederopzegging.

4 weken

€ 12,00 per betaalperiode

Uw abonnement geeft recht op 25 kranten per betaalperiode.

****INGB******4911 (automatische incasso)

Maandag tot en met zaterdag
Kan geen tekst meer kwijt, Krant nu al gestopt

TEN eerste vind ik het een rommeltje bij het AD. Geeft gewoon antwoord wat een abonnement voor 3 jaar kost….. en houdt daarbij de prijs van de Telegraaf in het oog….. of hebben jullie nog nooit van concurrentie gehoord.. Voor 3 jaar een abonnement het AD all-in voor een 18 Euro per maand is in orde..
Maar hoe werkt nu eigenlijk het AD. Waarom biedt men en abonnement voor een half jaar aan, dus tenminste tot 1 april, maar moet eigenlijk TOT EN MET APRIL ZIJN !!! En Nu heb ik al geen AD meer. Wel de Telegraaf. Hoe zit dat bij het AD…… een ballentent. Geef eens duidelijkheid. Waarom, stopt het 6 maanden abonnement nu al. ?????

Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Algemeen Dagblad?