Klacht Algemeen Dagblad: geen bezorging en geen klacht in kunnen dienen

Klachtnummer
# 82452
Gebruiker
connie
Datum
0 reacties

Details

De klacht



sinds kort een abonnement op het AD en vandaag al voor de 3e x GEEN krant ontvangen.
volgens de site kon ik de bezorgservice bellen. Gedaan maar zat ik volgens 'de stem' niet in het systeem. Ik moest het algemene nummer bellen. Gedaan maar zegt het bandje dat je het digitaal moet melden als er klachten over bezorging zijn.
Na diverse pogingen dit digitaal te melden....blijft hij steeds hangen bij stap 1.
Dit ligt niet aan mijn computer want ik had al eerdere pogingen gedaan (ook op een andere computer) ...met hetzelfde resultaat en heb ik het er toen maar bij gelaten.

Maar inmiddels 3 x geen krant en geen klacht in kunnen dienen, dus dan maar een poging.

De oplossing

Ten eerste dagelijks de krant waar ik voor betaal.
Ten tweede een werkende manier om een klacht in te kunnen dienen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Algemeen Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen