Klacht Algemeen Dagblad: In een periode van 2 maanden ca 15 keer geen krant ontvangen. Vaak ook een verkeerde krant.

Klachtnummer
# 552034
Gebruiker
Bozeklant#123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zeer slechte bezorging en slechte service van het AD

De oplossing

Het AD moet ervoor zorgen dat ik 6 keer per week op tijd de juiste krant ontvang.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Algemeen Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen