Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Algemeen Dagblad: Klacht bezorging weekend-editie
Details
Klacht
April 2012 bood AD een jaarabonnement Weekendeditie aan voor € 0.99 per keer; abonnement begon na afschrijving van de storting, Tot op heden (11 juni) nooit een krant ontvangen, ondanks wekelijkse melding. Communicatie is éénrichtingverkeer, waardoor ik géén middel heb om te annuleren of alternatief voor te stellen. De enige geruststelling is dat mijn abonnement, per niet-bezorging, met één week wordt verlengd en dat op de bezorgdienst druk zal worden uitgeoefend. Brieven die ik naar hetzelfde adres van aanmelding stuurde worden niet geaccepteerd; het adres is onbekend en "retour afzender". Dit riekt naar OPLICHTING. Vraag: heeft u meer zulke klachten en wat kan ik er aan doen?Gewenste oplossing
Annulering, restitutie en géén verlenging OF levering van 52 weekendbonnenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.