Klacht Algemeen Dagblad: Klacht bezorging weekend-editie

Klachtnummer
# 3509
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

April 2012 bood AD een jaarabonnement Weekendeditie aan voor € 0.99 per keer; abonnement begon na afschrijving van de storting, Tot op heden (11 juni) nooit een krant ontvangen, ondanks wekelijkse melding. Communicatie is éénrichtingverkeer, waardoor ik géén middel heb om te annuleren of alternatief voor te stellen. De enige geruststelling is dat mijn abonnement, per niet-bezorging, met één week wordt verlengd en dat op de bezorgdienst druk zal worden uitgeoefend. Brieven die ik naar hetzelfde adres van aanmelding stuurde worden niet geaccepteerd; het adres is onbekend en "retour afzender". Dit riekt naar OPLICHTING. Vraag: heeft u meer zulke klachten en wat kan ik er aan doen?

Gewenste oplossing

Annulering, restitutie en géén verlenging OF levering van 52 weekendbonnen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Algemeen Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen