Klacht Algemeen Dagblad: Proefabonnement 10 april, de papieren versie heb ik 5 keer niet ontvangentvangen.

Kritischennijdig

Ik heb per 10 maart 2021 een proefabonnement voor 6 weken. Het proefabonnement betreft van maandag tot en met vrijdag toegang tot de digitale versie van de krant en op zaterdag de papieren versie. Ik heb geen krant ontvangen op 13 maart, 20 maart. 3 april, 10 april en 17 april. Ik heb het steeds digitaal gemeld en ik kreeg steeds hetzelfde standaard antwoord mail terug: er wordt contact opgenomen met de distributieafdeling en er zal contact met mij worden opgenomen.
Op 12 april heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Er wordt een ‘ernstige klacht’ aangemaakt en er zal contact met mij worden opgenomen tussen 5 en 10 werkdagen.
Mijn buurvrouw die ook een proefabonnement heeft, krijgt dagelijks het papieren AD. Zij weet niet wanneer haar abonnement afloopt.
Ik woon op 201B en mijn buurvrouw op 203B.
Het AD heeft op 9 april een aankondiging gestuurd dat de bezorging stopt op 20 april met een ‘exclusief’ aanbod.

Ik wil een persoonlijk antwoord.
Met een standaard antwoord neem ik geen genoegen.
Wanneer het antwoord mij niet bevalt (bijv. wij moeten het nog uitzoeken) wil ik vanwege wanprestatie mijn € 4,00 terug, vermeerderd met € 1,80 ivm het contact opnemen met een soort tussenmaatschappij op 10 april. De eerste keer (€ 0,90 pm) werd ik koud doorverbonden naar de standaard computer van het AD en de tweede keer werd er gezegd dat zij niets konden doen (€ 0,90).

Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Algemeen Dagblad?