Klacht Algemeen Dagblad: welkomst cadeau van 2 jaar abonnement nog niet ontvangen steeds niet gekregen

Anton

Geachte Heer/mevrouw

In Januari 2014 heb ik een abonnement genomen op de ad Dortenaar van 27 euro per maand met welkomst cadeau van een samsung Galaxy tablet voor 2 jaar abonnement zou met bellen zijn die had ik speciaal daarvoor gekozen voor 239 euro waarde zelf aan gegeven door ad, eerst een half jaar niets, daar na hele goedkope onbekende tablets zonder bellen ,daarbij dat er geen tablets met bellen bestaan om er vanaf te zijn,daarna een maand of 4 niets meer gehoord nogmaals aan de bel getrokken nu een acer z5 duo smart Phone aan per uitzondering zegt men van nog geen 100 euro hier kan ik niets mee ,er zijn abonementen van 4 euro per 4 weken en dan krijg je zon cadeau als dit geen fraude is?

oplossing een tablet met bellen die er zijn of een goede evenredige prijsklasse van rond de 239 euro van een smartphone of mobiele telefoon dus en anders al mijn geld terug wat teveel betaald is.

Wij vinden dat Algemeen Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Algemeen Dagblad?