Opgelost door Aliaz Cooperation Sia: Ongevraagd pakketje /verkeerd geadresseerd/ NIET aangenomen/ retour postbode/ toch rekening vandaag

content Opgelost
W. van Beurden

Ongevraagd pakketje aangeboden gekregen via de Postbode paar weken geleden.
Dit heb ik NIET aangenomen omdat de naam geadresseerde erop al niet klopte en er ook geen achternaam bij stond.
Dus niet voor mij bedoeld!
Dus is via de postbode gelijk weer retour gestuurd aan jullie!
Nu krijg ik vandaag een brief met een hammer stuk erop vermoedelijk een rekening !
Ik hebt nooit een bestelling geplaatst
Ik weigert de factuur te betalen
Ik geef aan dat ik geen nieuwe zendingen wens te ontvangen
En ik heb net op aanraden van de PTT verplicht de politie hiervan telefonisch op de hoogte gesteld en heb een afspraak op 29 februari 2020 om 11.00 waarin ze de hele aangifte op gaan nemen op het politiebureau.

Dat alles oplost wordt en de factuur vernietigd wordt.
Ik hebt nooit een bestelling geplaatst, en ook het pakketje Niet aangenomen, het is meteen door de postbode retour gezonden naar jullie.
Ik weiger de factuur te betalen
Ik geef aan dat ik geen nieuwe zendingen wens te ontvangen

Aliaz Cooperation Sia
    Beste dhr./mw. van Beurden,

Bedankt voor het melden van de klacht.

Er is destijds akkoord gegaan met een aanbod van 30x Blackhead Killer peel-off maskers met betaling na ontvangst als betaaloptie onder uw adres.

Bedankt voor het retourneren van de goederen. We zullen de factuur in kwestie sluiten en eventuele herinneringen kunt u negeren.

Aliaz Klantenondersteuning

W. van Beurden
Ze liegen nog steeds de boel bij elkaa,r heb nooit Blackheads pillen besteld! Ze hadden alleen een onbekende voornaam en ook niet eens een achternaam erbij! vandaar dat ik het al Niet eens aannam en het linea recta met de postbode retour is gegaan. Ik mag alle verdere rekeningen negeren, betaal niets natuurlijk. Maar vind het heel erg dat ze maar blijven doorgaan heb net weer contact met de politie gehad en die zijn wel bezig met dit internetbedrijf vertelden ze net aan mij. Ze willen het offline gaan halen! Ben benieuwd hoe snel dat gaat want ik zie het leed van dit bedrijf wereldwijd! Als ze nog iets sturen ga ik weer aangifte doen bij de politie natuurlijk!

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?