Klacht Aliaz Cooperation Sia: 2 niet bestelden pakketjes gehad

michel030

beste horse power,

mijn stief vader heeft op 05-05-2016 en op 27-05-2016 tweemaal een pakketje van jullie gekregen, maar hij heeft dit nooit besteld!!
het ging de eerste keer om vitaminepillen en dit keer om dietary supplement xxxl-formula. en wij vinden dit heel vervelend en mijn stief vader kan dit nooit zelf besteld hebben want hij weet niet hoe dat moet. waarom wij pas nu ingrijpen is omdat hij dacht dat hij de vitaminepillen gratis had gekregen van een bedrijf, en later kwam pas het factuur. ik hoop dat jullie hier wat aan kunnen doen,

vriendelijke groet, michel van Emmerik

wij zouden graag de spullen weer retour willen verzenden. en dat we dan het bedrag niet hoeven te betalen, want nogmaals we hebben dit niet besteld.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Michel van Emmerik,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@horsepowerplus.eu voor verdere ondersteuning. Wilt u in de onderwerpregel "klachtenkompas" vermelden? Wij zullen uw klacht met voorrang in behandeling nemen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Horsepower+ support
    Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Michel van Emmerik,

Wij hebben uw bericht via onze klantenservice in goede orde ontvangen.

Wij hebben u op 1 juni 2016 een reactie gegeven onder ticket ID SW-600199.

Onze excuses voor de late reactie.

Horsepower+ support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?