Opgelost door Aliaz Cooperation Sia: Aanmaning (22 augistus) van 67 euro zonder eerdere factuur (in brief wordt 3 augustus genoemd), geen bestelling verricht

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb op 22 augustus een aanmaning ontvangen waarvoor ik nooit een factuur ontvangen heb. Daarnaast heeft mijn neefje van 12 alleen op een advertentie van u in de mail geklikt en nooit iets besteld (noch kon dit bevestigd worden door een knop "betalen" of "kopen").

Ik weiger bij deze dus de factuur ad 67 euro te betalen en wens geen nieuwe zendingen te ontvangen. Ik vind het geen probleem om de bestelling terug te sturen maar weet niet naar welk postadres in Nederland ik dat kan doen (heb alleen een vaag adres in Estland).

Kunt u mij adviseren?

Dennis Vromans

Terugsturen van proefzending, adres niet bekend.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Dennis Vromans,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben uw bericht via onze klantenservice in goede orde ontvangen. Inmiddels hebben wij begrepen dat u het product retour zal zenden naar het door ons opgegeven adres.

Stuur u het bewijs van de verzending naar onze klantenservice (ticket ID IF-242793)? Hiermee kunnen wij de factuur direct annuleren.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Gowhite support
    Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Dennis Vromans,

Wij hebben het product retour ontvangen en uw factuur geannuleerd.

Gowhite support
    Dennis_Niemans
    Verder prima afgehandeld, dank GoWhite.

Dennis