Klacht Aliaz Cooperation Sia: aanmaningen voor niet bestelde goederen

Klachtnummer
# 434763
Gebruiker
ZaZa#is-het-zat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon blijft aanmaningen ontvangen voor een produkt dat niet besteld is.
In maart 2019 is dit begonnen. Toen werd het stil.
Nu heeft hij op 13-01-2020 een pakket toegestuurd gekregen dat hij niet heeft besteld.
Hij heeft ondertussen op 4-2, 25-2 en 16-3 aanmaningen ontvangen.
Hij heeft diverse malen gemaild dat hij niets heeft besteld.
Ook heeft hij verzocht om zijn gegevens uit de database te laten halen.
De enige reactie is opnieuw een aanmaning.

Wij willen dat dit stopt. En nu voorgoed.
We willen dat dit stopt,

De oplossing

1) de vordering op nul stellen
2) de gegevens uit de database
3) garantie dat dit de gegevens niet opnieuw in de database komen
4) de laatste mail ter bevestiging van punten 1, 2 en 3

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen