Klacht Aliaz Cooperation Sia: Aanmaningen voor terugzenden ongevraagd pakket

Terpougova

Bij dezen plaats ik nogmaals een klacht over dit bedrijf. Op mijn vorige klacht over dit bedrijf van 4 maart 2017, heb ik eerst van Alliaz een reactie gekregen dat ik het pakket moet terugsturen (wat ik niet van plan ben). Vandaag keek ik weer op deze website en is de reactie van Alliaz schijnbaar verwijderd. Ik heb nu 2 aanmaningen van Alliaz gekregen. Bij de tweede aanmaning moet ik ook nog eens opdraaien voor de aanmaningskosten ad. 10 euro. Ik zal deze kosten nimmer betalen, noch zal ik verzendkosten gaan betalen om het pakket terug te sturen. Ik heb het pakket immers ongevraagd toegezonden gekregen. Ik hoop dat in de eerste plaats op mijn klacht wordt gereageerd en dat vervolgens de gewenste oplossing wordt gerealiseerd.

Ik eis dat de factuur vervalt en ik niet meer nieuwe aanmaningen en/of nieuwe pakketten krijg. Ook wens ik dat dit bedrijf nooit meer contact met zij zal opnemen op welke manier dan ook.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte M.H. Kruger,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ook wij, als bedrijf kunnen uw eerder geplaatste klacht niet terugvinden in het systeem. Wat hier de oorzaak van is, weten wij niet. Wij kunnen geen reacties, noch klachten verwijderen.
    Hierover hebben wij reeds contact gezocht met de Klachtenkompas.

In deze klacht heeft u helaas geen factuurnummer vermeld. Kunt u ons voorzien van het factuurnummer, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen?

Wij horen graag van u.

Terpougova
    Factuurnummer is R401354236.

Met vriendelijke groet

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?