Opgelost door Aliaz Cooperation Sia: aggressieve vorm van marketing, en na aangetekende retour & bevestiging ontvangst retour WEER gekreg

sad Opgelost
ZesdeKluut#263

Aggressieve vorm van marketing/ maffieuze praktijken lijkt het meer op, afperserij ten top!, en nog schaamteloos ook!
na zogezegd de goederen retour ontvangen te hebben zijn "ze" weer nergens te vinden...., postcode-hoppers! , net dit als mail gestuurd:

Geachten,

gisteren kreeg ik WEER een brief van de post mvv dat er een "brief" voor me klaar zou liggen bij het plaatselijke postkantoor; blijkt het de aangetekend retourgezonden producten te zijn!?!
U bedankt me voor retourneren van de goederen terwijl ze meer dan 3 weken "in transit" geweest zijn, dit is voor mij onacceptabel!, Ook de postmedewerk(st)er die naar een meerdere belde voor info was en is niet te spreken over de manier van handelen. De "V.O.C"-tijden zijn voorbij!
Het Track & Trace-nr. dat vermeld staat = >> RN *********NL <<
Wát moet ik in hemelsnaam nu met dit?
Het begint niet enkel op mijn zenuwen te werken, ik weet nu zeker dat dit maffieuse toestanden zijn en het de aggressieve vorm van marketing al ver voorbij gestreefd is, waar helemaal geen eer of trots bij te halen of verdienen valt!
Graag de kosten van het retourzenden deze keer ZELF VOOR UW EIGEN REKENING NEMEN!!
ONBESCHOFT!
( deze tekst wordt gekopieerd en op consumentenbond geplaatst!)
Geen dank,

EINDELIJK eens ophoudt met leugens te verkopen en beloftes nakomt ipv steeds weer hetzelfde (reeds aangetekend retour gezonden & volgens Aliaz ontvangen??) pakje terugsturen!
NIET LIEGEN en danken voor retour als het na 3wkn in transit weer bij mij terugkomt! , ik EIS dat het teruggezonden kan worden en ook de daarbij horende bevestigingsmail van Aliaz of hun "bevoegde partners in crime"

Bijlagen

ZesdeKluut#263
    Wánneer houden jullie nou eens op met jullie malafide praktijken?
    Aliaz...., lijkt veel op de naam van een "verzekeringsmaatschappij", en ze zijn idd verzekerd van/voor/in het blijven proberen.....
    Aliaz Cooperation Sia
    Beste dhr. Cucel,

Het tracking nummer dat u opgeeft, geeft geen resultaten.

Momenteel kunnen we slechts een enkele bestelling terugvinden in het systeem, en de factuur is reeds gesloten.

Heeft u de zending op het postkantoor geweigerd?

ZesdeKluut#263
    Tot mijn grote spijt moest ik het pakket terug meenemen en contact opnemen met verzender. Het item was reeds aangetekend retour gezonden op het na veel moeite verkregen doorgegeven adres, maar na 3wkn "spoorloos geweest te zijn"(terwijl ik al mail van Aliaz had ontvangen mvv bedanking voor retourneren van de goederen.
    Feit is dat ik er nu wel wéér mee zit, en om wéér aangetekend te verzenden...., het lijkt of er een contract met de post is gemaakt onder tafel!
    vr 22 feb. 21:52
    aan mij toegezonden mail....( en nóg terugsturen...!)

Hello,

Thank you for returning the goods.
    After receiving the goods at our warehouse your orders will be cancelled automatically.

Depending on delivery time, this can take up to 4-6 weeks until order is delivered and processed.
    Terms and Conditions: https://onlineshopping59.com/pages/terms-and-conditions?template=minimal

Do not hesitate to contact us if you have more questions.
    Wishing you a great day!

Best regards,

Customers Portal: https://my.fastsupport.eu
    ZesdeKluut#263

wo 13 mrt. 12:03 (12 dagen geleden)
    aan mij toegezonden, zie dagtekening

Geachte

We hebben uw situatie onderzocht en besloten de factuur te annuleren. Uw aanmelding voor automatische toekomstige leveringen voor HorsePower+ is beëindigd!

Dank u voor de retournering van de goederen!

Gedetailleerde informatie over de bestelling is te vinden in de Verkoopvoorwaarden op onze productwebsite.

Customers Portal: https://my.fastsupport.eu

ZesdeKluut#263
Aangezien u de zending heeft getracht terug te sturen en we de factuur reeds gesloten hebben, hoeft u verder geen actie te ondernemen. U kunt eventuele herinneringen negeren. met vriendelijke groet, Customers Portal: https://my.fastsupport.eu

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?