Klacht Aliaz Cooperation Sia: Aliaz Coopration SIA. Brief ontvangen met nota. Te betalen 67 Euro. Niets besteld. Ook niet via internet.

# 197127
haberrikein

Aliaz Cooperation is mij geheel onbekend. Nooit e-mails van ontvangen.
Krijg brief in de bus met een nota van 67 Euro. Ik ben 85 jaar oud en het betreft hier een tanden witmaker! Wat moet ik met deze brief en nota uitTalinn Estonia?
H.C.J. Briaire
Rosarium 4
2631GN Nootdorp

Bedrijf mij onbekend. Stuurt mij zomaar brief met noata en een doosje met inhoud.
Advanced teeth whitening strips.

Geachte H.C.J. Briaire,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onze klantenservice heeft u in een privébericht de bestelinformatie toegestuurd, zoals deze door ons is ontvangen.

Wij verzoeken u vriendelijk op dit bericht (ticket ID XV-110315) te reageren.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Geachte H.C.J. Briaire,

Onze excuses, het ticket ID betreft NN-097341.

Betreffende GoWhite
    Ik begrijp niets van "de ticket ID betreft NN-097341"
    Ik moet reageren op ticket ID XV-110315
    Dit heb ik helemaal niet ontvangen. Ik ben 85 jaar en ziek.
    In behandeling in Anthony van Leeuwenhoek ziekenhuis.
    Dit erbij wordt mij te veel.
    Geachte H.C.J. Briaire,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onze klantenservice heeft op 23 november 2016 een bericht van u ontvangen, waarin u ons om opheldering vraagt voor het ongewenst toezenden van een product. Op dit bericht heeft onze klantenservice op 23 november 2016 gereageerd (en is geregistreerd als ticket ID NN-097341).

Wij denken dat er sprake is van een misverstand en hebben de factuur dan ook geannuleerd.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Betreftticket ID NN-097341
    Ik ben zeer gerustgesteld, wanneer Aliaz Cooperation mij voortaan niet meer met ongewenste, naar mij verzonden producten, lastig valt. Ik ben erg tevreden dat Aliaz Cooperation mijn klacht zo snel en zo volledig heeft opgelost. Zeer veel dank voor uw medewerking
    Met vriendelijke groet van Henk Briaire
    Geachte Henk Briaire,

Heel fijn dat u tevreden bent met de wijze waarop wij uw klacht hebben afgehandeld.

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?