Klacht Aliaz Cooperation Sia: Bestelling die ik niet geplaatst heb

Pet Sti

Ik heb een eerdere bestelling ontvangen van Horse power, maar ik was verrast deze te ontvangen daar ik niets besteld had, maar toch betaald heb. Nu heb ik weer een bestelling gekregen(09400840296) die ik niet geplaatst heb. Ik stuur deze retour en wil niets meer ontvangen. Als ik meerdere leveringen ontvang stuur ik deze retour. Ik heb het idee dat dit niet helemaal klopt zoals het hoort. Vriendelijke groet.

Stuur geen leveringen meer. Ik wil er vanaf. Ik wil dus van het contract af waar ik geen idee van heb deze afgesloten te hebben. De laatste levering stuur ik terug.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Peter Stinissen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zijn enkel geïnteresseerd in het zenden van onze producten naar klanten die een bestelling bij ons hebben geplaatst.
    Wij hebben op 1 maart 2016 een bestelling van u ontvangen en de producten zijn op naar het opgegeven adres verstuurd.

Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u het extra product van Horsepower heeft ontvangen.
    Meer informatie over het abonnement kan worden gevonden op onze productwebsite waar u uw bestelling heeft geplaatst.

Wij mochten het product nog niet retour ontvangen. Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@horsepower.eu voor verdere ondersteuning.

Het abonnement hebben wij per direct stopgezet.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Horsepower+ support
    Hallo Aliaz Cooperation Sia,

Bedankt voor U snelle reactie en de mededeling het contract onmiddellijk stop te zetten. Ik stuur a.s. vrijdag de bestelling retour daar ik nog niet eerder de tijd heb gehad. Ik heb de zending woensdag thuis ontvangen en heb eerst de reactie afgewacht, maar ik zal er voor zorg dragen dat de bestelling aangetekend opgestuurd gaat worden naar jullie a.s. vrijdag 15-04-2016. Vriendelijke groet, Peter Stinissen
    Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Peter Stinissen,

Hartelijk dank voor uw bericht en voor het retourneren van de producten.

De factuur wordt automatisch geannuleerd bij ontvangst van de producten in ons magazijn.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Horsepower+ support
    Pet Sti
    Waarom krijg ik nu een aanmaning nadat de klacht afgehandeld is?

Pet Sti

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?