Klacht Aliaz Cooperation Sia: bestelling

saba

Ik kreeg vandaag za 11,10,2016 een brief post pakket met daarin een factuur en een doosje tanden plakkers ik heb hier nog nooit van mijn leven wat bij besteld. betaal altijd meteen en nooit achteraf het mooie van het verhaal is ook nog eens dat er op de doosje 12 stuks op staat er zaten maar 3 stuks in vreemd ook een bedrag van 67,00 kan ik niet thuis brengen factuur nr is 401221163 contract datum 28-09-2016 verzend datum 30-09-2016 verval datum 14-10-2016 of te wel IK MOET BINNEN 10 DAGEN EEN BEDRAG VAN 67,00 BETALEN ANDERS WORDT HET AAN DERDEN UIT BESTEED het bedrijf is gevestigd in estonia en Aliaz zit in latvia
Ik heb eens gespit op internet maar dit bedrijf is niet zoals ze al aan geven moeten zijn ook zegt het Nederlands bedrijf van gowhite zeggen wij zijn een ander bedrijf ik heb gowhite eu een mail gestuurd en aangegeven dat ik niks besteld heb en ook dat er maar 3 stuks inzaten inplv 6 heel raar doet mij denken aan oplichting

Op basis van deze verklaring wil ik graag de factuur te annuleren.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Saba Habibi,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben op 28 september 2016 een bestelling van u ontvangen en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u het extra product van Gowhite heeft ontvangen.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@gowhite.eu voor verdere ondersteuning. Wilt u hierbij uw factuurnummer in de onderwerpregel vermelden? Wij kunnen uw klacht dan met voorrang in behandeling nemen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Gowhite support
    Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Saba Habibi,

Onze excuses, in ons vorige bericht staat foutief vermeld dat u zich heeft aangemeld voor ons abonnementsprogramma. Wij hebben u slechts 1 product toegezonden.

Onze excuses voor dit ongemak.

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?