Klacht Aliaz Cooperation Sia: Geen reactie terug gekregen

Klachtnummer
# 169471
Gebruiker
rocknova
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb eind April een product van hun gekregen die ik niet heb besteld. Ik heb het terug gestuurd naar de zelfde adress die op het pakketje stond. Vorige week zaterdag heb ik als nog een aanmaning van hun gekregen. Ik ging kijken of het pakket was geleverd door te traceren, maar het blijkt dat er iets fout is gegaan aan de kant van de post bedrijf. Ik probeer nu contact met hun te nemen, maar ik krijg geen reactie. Graag wil ik contact met hun opnemen om dit te oplossen en ik wil ook niks meer van hun ontvangen.

De oplossing

Ik wil reactie van hun terug krijgen en niks meer van dit product ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte David Fernandez,

    Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor het ongemake.

    Wij hebben het pakket ook getraceerd en het bevindt zich momenteel nog steeds in depot. Helaas komt het voor dat een pakket niet afgeleverd kan worden door de vervoerder. Dit probleem zijn wij momenteel aan het onderzoeken.

    Uw factuur is direct door ons geannuleerd. U kunt de aanmaning als niet verzonden beschouwen.

    Wij hebben dit aan u bevestigd via onze klantenservice (ticket ID LX-959650).

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Horsepower+ support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen