Klacht Aliaz Cooperation Sia: Go white pakket ontvangen zonder te hebben bestelt

# 200147
Stapheny

Ik kreeg vandaag ZATERDAG 10 DECEMBER 2016 een brief post pakket met daarin een factuur en een doosje tanden plakkers erin. Ik heb hier nooit iets besteld. factuurnummer : 49401297185 contract datum 01-12-2016 verzend datum 05-12-2016 verval datum 19-12-2016 of te wel IK MOET BINNEN 9 DAGEN EEN BEDRAG VAN 67,00 BETALEN ANDERS WORDT HET AAN DERDEN UIT BESTEED het bedrijf is gevestigd in estonia en Aliaz zit in latvia
Dit doet mij ook denken aan oplichting. En ik heb nooit wat bestelt bij hun en ik ken ze ook al helemaal en hoe ze aan mijn naam en adres komen is een vraag maar 1 ding weet ik wel IK BETAAL HET NIET OMDAT IK HET NIET HEB BESTELT EN HET BEDRIJF OOK AL HELEMAAL NIET KEN EN IK ZIE DAT IK NIET DE ENIGSTE BEN DIE DIT PAKKET THUIS GESTUURT HEB GEKREGEN !!

Ik wens dat ik geen enkele briefwisseling, noch pakketjes van dit bedrijf ontvang en dat ik de factuur zeker niet moet of ga betalen voor iets dat ik niet besteld heb en dat ze mijn naam uit hun systeem ZSM halen.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Stapheny Ricardo,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onze klantenservice heeft uw bericht van 10 december 2016 in goede orde ontvangen.

In onze reactie hebben wij u de bestelinformatie toegezonden zoals deze door ons is ontvangen. Uw gegevens zijn uit onze database verwijderd. U ontvangt geen producten meer van ons.

Wij hebben u verzocht de producten retour afzender te sturen.

De factuur is door ons ingetrokken.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?