Klacht Aliaz Cooperation Sia: gowhite product binnen gekregen maar niet besteld

Klachtnummer
# 197066
Gebruiker
kristel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Betreft referentie nummer 59401275126. Hier bij Wil ik jullie laten weten dat ik het bedrag van 67 Euro niet betaal. Want Ik heb het helemaal niet besteld bij jullie. Tevens Ken ik jullie bedrijf helemaal niet eens.

De oplossing

Ik zou graag willen weten hoe jullie aan mijn gegevens komen. En of ik het terug kan sturen of er een andere oplossing is

1 reactie

  1. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte Kristel van Zetten Benjamins,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben op 11 november 2016 een bestelling met uw persoonsgegevens ontvangen en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

    Wij verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice nl@gowhite.eu voor verdere ondersteuning. Wij zullen u in een privébericht de bestelgegevens toesturen, zoals deze door ons zijn ontvangen. Gelieve deze op juistheid te controleren.
    Wilt u hierbij uw factuurnummer en Klachtenkompas in de onderwerpregel vermelden? Wij kunnen uw klacht dan met voorrang in behandeling nemen.

    Hartelijk dank voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen