Klacht Aliaz Cooperation Sia: Heb niks besteld en envelop op de vloer van GoWhite (Aliaz Cooperation Sia)

Bunsa

Mijn dochter krijgt op haar naam en is een pakketje GoWhite (Aliaz Cooperation Sia) met een factuurbedrag van € 67,-. Wij hebben niets bij jullie besteld en willen hier ook niet mee lastig gevallen worden. Het betreft factuur nummer: 401300420. Ik verzoek jullie per direct een creditnota te sturen en al onze gegevens uit jullie systeem te halen, en wil nooit meer iets met jullie te maken hebben . Dus geen producten en geen contracten. Mijn dochter kan net zo goed met een onjuiste naam een product bestellen en bv. adres van zijn vereniging of school opgeven, en dan??? Is toch niet verstandig jullie werkwijze. Een product moet een klant zelf willen, dus de verkoper beslist ZEKER niet of een klant wel of niet een product aanschaft. Op internet zitten er honderden klachten van zelfde aard over u bedrijf.

Ik verzoek jullie per direct een creditnota te sturen en al onze gegevens uit jullie systeem te halen, . Dus geen producten en geen contracten.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte M. Yilmaz,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij ontvingen op 4 december 2016 een bestelling met de persoonsgegevens van uw dochter.

In de bijlage treft u de gegevens aan zoals deze door ons zijn ontvangen.

Gelieve deze op juistheid te controleren.

De leveringen zijn per direct stopgezet.

Wij vernemen graag uw reactie.

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?