Klacht Aliaz Cooperation Sia: horse power ongewqenst toegezonden 2 maal 1maal aanmaning onterecht

ruby1400

ik heb 2 maal ongewenst horse power toegezonden gehad en ik heb 2 maal betaald
van de laatste zending heb ik een aanmaning gehad terwijl er betaald is.
nu heb ik weer een pakketje binnen gekregen en ik weet niet hoe ik dat terug moet sturen.

geen producten meer toezenden en de aan maning laten vervallen hoe zend ik de laatste zending terug, daar zal ook wel een rekening in zitten.

Geachte Hans Schotting,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Bij uw eerste bestelling heeft u zich aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u de extra producten van Horsepower heeft ontvangen.
    Wij hebben 2 maal een betaling van u ontvangen (voor factuurnummers 400934949 en 400934949). U kunt de aanmaning als niet verzonden beschouwen. Onze excuses voor dit ongemak.

Het laatste product is u toegezonden op 4 juli 2016 (factuurnummer 401026686). Het abonnement is per direct stopgezet.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@horsepowerplus.eu voor verdere ondersteuning en instructie voor retourzending.

Geachte Hans Schotting,

Wij hopen dat ons vorige bericht u in goede orde heeft ontvangen.

Wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice nl@horsepowerplus.eu voor verdere ondersteuning en instructies voor retourzending van het product met factuurnummer 401026686.

Het abonnement is per direct stopgezet.

ruby1400
    Ik heb nog steeds een zending van horse power liggen ongeopend en wil deze retour zenden .Mijn vraag is hoe en waarnaartoe.
    Geachte Hans Schotting,

Wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice nl@horsepowerplus.eu voor instructies voor retourzending van het product met factuurnummer 401026686.

Horsepower+ support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?