Klacht Aliaz Cooperation Sia: Horsepower+ binnengekregen maar niet besteld

Moesi

Ik heb een pakje met pillen binnengekregen van horsepower plus .
Ik heb dit pakje niet besteld en er ook nooit een bestelling gedaan anders zou ik wel een email bevestiging hebben maar dat heb ik niet. Er is een factuur bij het pakketje van 170 euro. Dit belachelijke bedrag ga ik niet betalen voor iets dat ik niet heb besteld. Ik merk ook dat er veel meer mensen zijn die klagen over dit zelfde bedrijf dat ze ook zomaar een pakje binnen krijgen. Ik vind het niet kunnen dat je als bedrijf zomaar pakketjes naar mensen opstuurt. Ik heb een email gestuurd naar het email adres dat op het factuur stond maar na 2 dagen wachten heb ik nog steeds geen reactie terug. Ik wil dit pakje terug sturen of wat dan ook en het contract moet vernietigt worden ik heb dat ook aangegeven in de email en als ik alsnog hierna niks hoor ben ik genoodzaakt een aangifte bij de politie te doen.

Ik wil graag weten of dit pakket terug gezonden kan worden en waar naartoe en dat het contract word vernietigt. En ik wil niet meer dat er producten bij mij worden afgeleverd als ik iets niet bestel!

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Mashtaq Thabit,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zijn enkel geïnteresseerd in het zenden van onze producten naar klanten die een bestelling bij ons hebben geplaatst.
    Wij hebben op een bestelling van u ontvangen en de producten zijn op naar het opgegeven adres verstuurd.
    Via onze klantenservice hebben wij u op 28 maart 2016 de bestefinformatie toegezonden.
    Bij het plaatsen van een bestelling u akkoord bent gegaan met onze Verkoopvoorwaarden. De bestelling kan worden geretourneerd binnen een periode van 14 dagen nadat deze is ontvangen.
    U kunt de producten retour zenden naar het door ons verstrekte adres.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Horsepower support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?