Klacht Aliaz Cooperation Sia: HorsePower+

Klachtnummer
# 173146
Gebruiker
Anniessoukotta
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb geen bestelling geplaats, waarom wordt deze mij dan toegezonden .
Ik heb deze gerouterneerd op 03-06-2016 via post.nl.
Krijg een fractuur op 13-06-2016, met aanmaning .
Op 17-06-2016 krijg ik weer een bestelling , deze stuur ik weer terug via pos
Bvb dank .
gr, J.J Soukotta.

De oplossing

Gelieve geen toezending meer van dit product.

1 reactie

  1. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte Annies Soukotta,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben op 4 mei 2016 een bestelling van u ontvangen en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

    Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u 2 extra producten van Horsepower heeft ontvangen.
    Meer informatie over het abonnement kan worden gevonden op onze productwebsite waar u uw bestelling heeft geplaatst.

    Het abonnement is per direct stopgezet.
    U geeft aan dat u een product retour heeft gezonden, echter wij mochten geen producten retour ontvangen.

    Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@horsepowerplus.eu voor verdere ondersteuning. Wilt u hierbij klachtenkompas in de onderwerpregel vermelden? Wij kunnen uw klacht dan met voorrang in behandeling nemen.

    Hartelijk dank voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Horsepower+ support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen