Klacht Aliaz Cooperation Sia: Horsepower ontvangen niet besteld

Klachtnummer
# 163155
Gebruiker
Frank
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Beste,

Heb een potje ontvangen niet besteld wat moet ik er mee doen? Zit ook voor de rest geen gegevens en de prijs is 21 euro ...

Gr

Frank

De oplossing

Terugsturen of behouden

3 reacties

  1. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte Frank Put,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij zijn enkel geïnteresseerd in het zenden van onze producten naar klanten die een bestelling bij ons hebben geplaatst.
    Wij hebben op 30 maart 2016 een bestelling van u ontvangen en de producten zijn op naar het opgegeven adres verstuurd.

    Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@horsepower.eu voor verdere ondersteuning.

    Hartelijk dank voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Horsepower+ support
  2. Auteur
    Frank
    Datum
    dat vind ik dan best grappig ben namelijk nooit op jullie site geweest maar ik ken mij rechten. en ik heb niks besteld en ga het ook zeker niet voor de 2e keer sturen. de 1e keer kwam het zelfde pakketje terug met als reden dat het opgegeven adres niet bestaat. Dit heeft mij al geld gekost. en dat is jammer aangezien ik niks heb besteld bij jullie!
  3. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte Frank Put,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Het spijt ons te horen dat u het pakket retour heeft gekregen.
    Wij verzochten u contact op te nemen met onze klantenservice nl@horsepower.eu voor verdere ondersteuning. Wij hadden u de juiste instructies m.b.t. retourzendingen kunnen toesturen en de bestelinformatie.

    Wij zijn enkel geïnteresseerd in het zenden van onze producten naar klanten die een bestelling bij ons hebben geplaatst.
    Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@horsepower.eu voor verdere ondersteuning.

    Hartelijk dank voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Horsepower+ support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen