Klacht Aliaz Cooperation Sia: iets ontvangen wat je niet hebt besteld

sad Niet opgelost
mo.aga

Geacht Aliaz Cooperation Sia

Heb een bestelling Factuur AL SH1056154 ontvangen maar heb dit niet besteld
heb op de bestelling gekeken zag dat het gratis was dat je alleen de verzendkosten betaald heb het toe afgebroken niet besteld maar toch heeft u het op gestuurd met een rekening van 39,90 dat lijkt me niet redelijk dus wil niet voor iets betalen terwijl ik niets heb besteld

met vriendelijk groet

ik wil het terug sturen maar dat kost mij ook weer geld dus wil alleen de verzendkosten van iets wat ik niet heb besteld betalen dus geen 39,90 maar 19,95 een dan moet het ook over een uit zijn moeten ze niet weer iets gaan sturen

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Agalf,

Bedankt voor uw e-mail.

We versturen geen ongewenste artikelen en het is dan ook niet mogelijk om zonder akkoord een bestelling te plaatsen. In het bestelproces zult u op de Bestelknop moeten drukken, voordat de bestelling wordt bevestigd en verwerkt. U wordt van te voren gewezen op de gevolgen van het drukken op deze knop. Tevens wordt u doorverwezen naar de Algemene Voorwaarden.

U kunt absoluut welke items dan ook naar ons retourneren als u er niet gelukkig mee bent.

Houd er rekening mee dat de items die u wilt retourneren in de zelfde staat dienen te zijn als dat ze aan u verkocht werden. Dit betekent dat we geen producten kunnen accepteren waarvan onderdelen missen, die beschadigd zijn of bijvoorbeeld een beschadigde doos hebben. Met andere woorden, de geretourneerde items moeten zich in een staat bevinden die Online Shopping 59 de mogelijkheid geeft het opnieuw te verkopen.

Het is altijd de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat de producten veilig bij Online Shopping 59 aankomen.

U kunt uw pakketje retourneren naar:

Online Shopping 59 C/O Aliaz,
    Aasa tee 3, Loo alevik,
    Jõelähtme vald,
    Harju maakond, 74201
    Estonia

Voeg s.v.p. een notitie in het pakketje toe met de volgende informatie: ordernummer, naam en adres van u als klant). Als u de originele factuur/pakbon nog in uw bezit heeft, kunt u deze aan uw retourpakket toevoegen.

Als u nog steeds geïnteresseerd bent in het abonnement, dan zijn wij bereid om u 50% korting te geven op het factuur bedrag. U kunt uw bestelling betalen door middel van de volgende link te gebruiken: https://my.onlineshopping59.com/pay

Alvast bedankt.

mo.aga
Wat wordt bedoelt met abonument wil niets meer van hun ontvangen een nergens aan vast zitten alles ik het terug stuur dat ik niet weer een aflevering krijg

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?