Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ik ben opgelicht door Aliaz Coorperation en E-incasso! Pas op!

DoodAanOplichters

Mijn moeder was op een webshop waar ze mediceinen verkochten. Mijn moeder heeft een product in haar winkelmandje gedaan en op het punt van betalen vond mijn moeder het bedrag te hoog (€65), dus heeft ze het geannuleerd. Na een aantal weken heeft ze TOCH het product binnen gekregen zonder dat ze heeft betaald. Ze heeft het product retour gestuurd en krijgt het weer terug. Na 19 keer retour sturen en weer terug krijgen en e-mails sturen met dat er iets fout is gegaan is er nooit wat aan gedaan.

Een jaar later krijgt ze een e-mail van E-incasso dat ze een bedrag van € 141,64 moet voldoen, anders worden er juridische stappen ondernomen. Mijn moeder wist echter niet dat E-incasso het namens Aliaz Coorporation incasseerde. Ze dacht dat het van de ANWB was, omdat ze toevallig ongeveer hetzelfde bedrag moest betalen, namelijk €141,84. Mijn moeder heeft uit angst voor hogere kosten en een hoop kop pijn het bedrag overgemaakt naar NL32 INGB 0006 9430 92 ten name van E-incasso.

Ik belde naar de ANWB, omdat we brieven kregen dat het verschuldigde bedrag van €141,84 nog betaald moest worden. Mijn moeder had dit al betaald en na een paar maanden werd het steeds hoger. Mijn moeder bleef betalen en betalen, tot ze een brief kreeg van een andere incasso bureau waarin stond dat als ze het bedrag niet per direct overmaakte, dat er zo'n €200 boven op komt. Mijn moeder schrok van de brief en belde mij en legde alles uit. Ik belde met de incasso bureau en samen gingen we kijken naar het probleem. Tot mijn verbazing bleek dat het om 2 verschillende incasso bureau's ging en om 2 verschillende betalingen. Ik deed wat onderzoek op internet en ik zie nu dat heel veel mensen hetzelfde probleem hebben.

Mijn moeder heeft veel psygische klachten gekregen en heeft meerdere zelfmoordpogingen gedaan.

Ik zou zelfs mijn ziel verkopen om deze oplichtingspraktijken te stoppen! Degene die hier achter zitten zouden de doodstraf moeten krijgen of moeten levend verbrand worden!

Ik wil het bedrag van €141,64 terug gestort krijgen op mijn rekening.
Daarnaast wil ik een bedrag van €250,000.00 ontvangen voor de psygische klachten en de zelfmoordpogingen die mijn moeder heeft gedaan, de mediceinen, doktoren etc.

DoodAanOplichters
    Hier is een screenshot!!!!! En toch doen ze dit! Stelletje oplichters!

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren