Opgelost door Aliaz Cooperation Sia: Ik heb een aanmaning ontvangen van GoWhite, maar heb niets ontvangen !

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 256352
Gebruiker
F. van de Laarschot
Datum
13 reacties

Details

Klacht

Ik heb een aanmaning ontvangen van GoWhite, omdat ik een pakketje zou hebben ontvangen,maar ik helemaal niets gekregen! Ik moet 47 euro betalen binnen 14 dagen, anders komen er aanmaningskosten erbij ! Hoe kan ik dit oplossen ?

Gewenste oplossing

Mijn aanmaning verwijderen
Uit het bestand halen
excuses
Geboden oplossing
De factuur is ingetrokken en ik heb geen openstaande facturen meer ! Bedankt !
Status
opgelost
Beoordeling
happy

13 reacties

  1. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte mevrouw Laarschot,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij ontvingen op 26 oktober 2016 een bestelling van u. De producten zijn op 28 oktober 2016 naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verzonden.
    Dit betreft factuurnummer 401252780.

    Bij deze bestelling heeft u zich aangemeld voor ons abonnementsprogramma waardoor u 2 extra producten toegestuurd heeft gekregen:
    factuurnummer 401290848 (naar u verzonden op 28 november 2016): voor deze factuur mochten wij uw betaling ontvangen
    factuurnummer 401367356 (naar u verzonden op 17 maart 2017). Dit product konden wij helaas niet meer tegenhouden. Wij adviseren u dit pakket te weigeren.

    Voor de eerste bestelling met factuurnummer 401252780 mochten wij nog geen betaling van u ontvangen.

    Wij kijken uit naar uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Gowhite support
  2. Auteur
    F. van de Laarschot
    Datum
  3. Auteur
    F. van de Laarschot
    Datum
    Geachte Gowhite ,
    Ik heb van U een aanmaning gekregen, voor een product wat ik niet ontvangen heb. Het factuurnummer is R401252780
    Het andere product heb ik wel ontvangen, dus dat heb ik ook netjes betaald !
    Ik vind het geen stijl, dat ik een aanmaning krijg voor een product, wat ik niet ontvangen heb !
    Alvast bedankt voor Uw medewerking !
    Met vriendelijk groeten A.van de Laarschot
  4. Auteur
    F. van de Laarschot
    Datum
    Ik hoop, dat ik een reactie van U ontvang en niet hoef te betalen !
    Mij uit het bestand halen en gegevens wissen !
    Niets meer sturen !
  5. Auteur
    F. van de Laarschot
    Datum
    Zie hierboven !

  6. Auteur
    F. van de Laarschot
    Datum
  7. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte mevrouw Laarschot,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben de factuur met factuurnummer 401252780 geannuleerd.
    Heeft u het product met factuurnummer 401367356 (naar u verzonden op 17 maart 2017) al ontvangen?

    Wij kijken uit naar uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Gowhite support
  8. Auteur
    F. van de Laarschot
    Datum
    GoWhite,
    Allereerst bedankt, dat U de factuur met factuurnr 401252780 heeft geannuleerd ! Het product met factuurnummer 401367356 heb ik geweigerd ! Dit product krijgt U dus teruggestuurd !
    Ik hoop hiermee, dat ik een reactie van U terug krijg, dat ik niets meer hoef te betalen. Alvast bedankt voor Uw medewerking !
    Met vriendelijke groeten Astrid Van de Laarschot.
  9. Auteur
    F. van de Laarschot
    Datum
  10. Auteur
    F. van de Laarschot
    Datum
  11. Auteur
    F. van de Laarschot
    Datum
  12. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte mevrouw Astrid van de Laarschot,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben genoteerd dat u het product met factuurnummer 401367356 heeft geweigerd. De factuur is door ons ingetrokken

    U heeft geen openstaande facturen meer bij ons.

    Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Gowhite support
  13. Auteur
    F. van de Laarschot
    Datum
    Ik ben blij, dat nu alles is afgehandeld en geen openstaande facturen meer heb staan !
    Met vriendelijke groet : Astrid Vankan

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen