Opgelost door Aliaz Cooperation Sia: Ik heb een aanmaning ontvangen van GoWhite, maar heb niets ontvangen !

F. van de Laarschot

Ik heb een aanmaning ontvangen van GoWhite, omdat ik een pakketje zou hebben ontvangen,maar ik helemaal niets gekregen! Ik moet 47 euro betalen binnen 14 dagen, anders komen er aanmaningskosten erbij ! Hoe kan ik dit oplossen ?

Mijn aanmaning verwijderen
Uit het bestand halen
excuses
De factuur is ingetrokken en ik heb geen openstaande facturen meer ! Bedankt !

Geachte mevrouw Laarschot,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij ontvingen op 26 oktober 2016 een bestelling van u. De producten zijn op 28 oktober 2016 naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verzonden.
    Dit betreft factuurnummer 401252780.

Bij deze bestelling heeft u zich aangemeld voor ons abonnementsprogramma waardoor u 2 extra producten toegestuurd heeft gekregen:
    factuurnummer 401290848 (naar u verzonden op 28 november 2016): voor deze factuur mochten wij uw betaling ontvangen
    factuurnummer 401367356 (naar u verzonden op 17 maart 2017). Dit product konden wij helaas niet meer tegenhouden. Wij adviseren u dit pakket te weigeren.

Voor de eerste bestelling met factuurnummer 401252780 mochten wij nog geen betaling van u ontvangen.

Wij kijken uit naar uw reactie.

Geachte Gowhite ,
    Ik heb van U een aanmaning gekregen, voor een product wat ik niet ontvangen heb. Het factuurnummer is R401252780
    Het andere product heb ik wel ontvangen, dus dat heb ik ook netjes betaald !
    Ik vind het geen stijl, dat ik een aanmaning krijg voor een product, wat ik niet ontvangen heb !
    Alvast bedankt voor Uw medewerking !
    Met vriendelijk groeten A.van de Laarschot
    F. van de Laarschot
    Ik hoop, dat ik een reactie van U ontvang en niet hoef te betalen !
    Mij uit het bestand halen en gegevens wissen !
    Niets meer sturen !
    Zie hierboven !

Geachte mevrouw Laarschot,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben de factuur met factuurnummer 401252780 geannuleerd.
    Heeft u het product met factuurnummer 401367356 (naar u verzonden op 17 maart 2017) al ontvangen?

Wij kijken uit naar uw reactie.

GoWhite,
    Allereerst bedankt, dat U de factuur met factuurnr 401252780 heeft geannuleerd ! Het product met factuurnummer 401367356 heb ik geweigerd ! Dit product krijgt U dus teruggestuurd !
    Ik hoop hiermee, dat ik een reactie van U terug krijg, dat ik niets meer hoef te betalen. Alvast bedankt voor Uw medewerking !
    Met vriendelijke groeten Astrid Van de Laarschot.
    Geachte mevrouw Astrid van de Laarschot,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben genoteerd dat u het product met factuurnummer 401367356 heeft geweigerd. De factuur is door ons ingetrokken

U heeft geen openstaande facturen meer bij ons.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

F. van de Laarschot
    Ik ben blij, dat nu alles is afgehandeld en geen openstaande facturen meer heb staan !
    Met vriendelijke groet : Astrid Vankan

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?