Klacht Aliaz Cooperation Sia: ik heb een paketje op 29 december ontvangen van het product gowihte. 6 withestrips van een bedrag 47

j.oost

Ik heb op 29 december een paketje onvangen van gowithe. Deze vraagt mij nu een bedrag van 47 euro. Het paketje heb ik nooit besteld. Ik heb geprobeerteen email te sturen met de vraag een retour adress temailen. Echter het emailadres bestaat niet.

retour zenden

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte J. van Dusschoten,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor onze late reactie.

Door de wijzigingen van de website van Klachtenkompas waren wij niet in staat om eerder op uw bericht te reageren.

U geeft aan een product van ons te hebben ontvangen, zonder een bestelling te hebben geplaatst.

Wij hebben op 17 december 2016 een bestelling op naam van Jo Oosterdijk ontvangen en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

In een privébericht sturen wij u de bestelgegevens aan zoals deze door ons zijn ontvangen.
    Wij verzoeken u vriendelijk deze op juistheid te controleren en naar ons te reageren.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Gowhite support
    j.oost
    Geachte lezer,
    Dit product heb ik niet besteld. Ik heb hier ook een melding gemaakt van gedaan bij de politie,zo als vele anderen die met de zelfde pakketje toegestuurd kregen zonder ooit iets besteld te hebben bij u. Het product heb ik niet nodig en zoals ik al zei nooit besteld
    Dus bij deze wil ik het retour zenden naar u.
    Zou u mij de gegevens willen geven om het te retourneren.

Mvg

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?