Opgelost door Aliaz Cooperation Sia: Ik heb niets besteld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 358043
Gebruiker
Arkan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot nu toe geen duidelijk reactie van Aliaz Cooperation Sia over het terugsturen van hen product.
Ik heb aangegeven, ik ga niets betalen; voor terugsturen of iets anders.

Zou het mogelijjk een collectieve klact indienen in rechtbank tegen dit bedrijf vanwege pravice misbruik?
Ik zie dat ik niet de enige ben.

MVG
Arkan Taky

De oplossing

Duide antwoord; hoef ik niets terug te sturen of betalen ze voor terugsturen geld.

1 reactie

  1. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte dhr. Taky,

    Van Klachtenkompas.nl hebben wij de melding gekregen dat er nog steeds een klacht van u openstaat.
    Volgens onze gegevens is deze inmiddels opgelost.

    Wij gaan over tot afsluiting van deze klacht.
    Mocht u het hiermee niet eens zijn, horen wij graag van u.

    Onze excuses voor dit ongemak.

    Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Aliaz Support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arkan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen geld uit te betalen; geen product terug te sturen. Dat wat ik wilde en ik heb het eindelijk gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen